Vše o Železném Brodě

Terminál Železný Brod

Počet příspěvků: 194 zobrazené: 191 - 194

Předmět: Terminál Železný Brod

Vážená paní Kortanová,

předpokládal jsem, že odpovědi na vaše dotazy jsou už v předešlých příspěvcích, ale je to nepřehledné, takže to už sám neumím dohledat :

1) Změny v projektu jsou možné a musí se dohodnout s poskytovatelem dotace. V současné době ale na obou částech stavby probíhá zkušební provoz, stavba není zkolaudovaná, proto je nelogické žádat o změnu stavby, kde se prověřují parametry a nějaké změny teoreticky mohou nastat. Návrhy musím přednostně projednat s autorem projektu a teprve poté s dotačním orgánem.

2) Jednání s majitelem železniční stanice ohledně provozu sociálního zařízení probíhají, ale v současné době se upřednostnilo projednání řešení dopravy v době dlouhodobé výluky, která nastane v půlce července. Co se týká "otevření" vestibulu v nočních hodinách, nechám na zvážení diskutujícím, co by se zde asi dělo, a kdo by to zde musel udržovat. Mé zkušenosti z různých nádraží jsou takové, že raději čekám venku než v čekárně. Každopádně se jedná o majetek Českých drah, nikoli města, a město má poměrně dost vlastního majetku o který se musí starat. Nedaleko nádraží je restaurace, kde se dá na vlak počkat.

3) České dráhy se snaží prostory restaurace pronajmout, ale ze strany podnikatelů není žádný zájem. Je to divné, protože třeba v Tanvaldu je restaurace na nádraží v provozu a je to příjemné zařízení s velkou nabídkou jídel. Obdobně je to i v Jablonci nad Nisou. Pokud by kdokoli z diskutujících znal někoho, kdo by si chtěl prostory restaurace pronajmout, mohu zprostředkovat kontakt na příslušné pracovníky Českých drah.

Předmět: Terminál Železný Brod

Děkuji Vám za odpovědi. 

Počkejme tedy, až bude po kolaudaci a pak bude prima, když s projektantem projednáte možnost doplnění nějakého závětří na zastávce Sokolovna. Bude určitě k dobru věci, když navržená řešení dáte i sem na diskusi, aby se k nim případně spoluobčané mohli vyjádřit a eventuálně (kdyby bylo navrženo více variant) i pomoci vybrat nejvhodnější variantu.

Ohledně doby otevření vestibulu na vlakovém nádraží by asi nikdo nedoporučoval mít otevřeno přes celou noc, ale myslím, že by bylo přínosné mít otevřeno tak od pěti ráno do deseti večer. Zvlášť 
v zimě ve větších mrazech je to potřeba. Až budete  mít s dráhami další jednání, prosím, navrhněte to a dejte nám sem prosím pak vědět, jak to dopadlo.

Díky a přeji hezký den.

Předmět: Re: Terminál Železný Brod

 Dobry den, tady jsem jen zahledl zpravu o  dalsim z mnoha terminalu http://ostrava.idnes.cz/kritika-noveho-autbusoveho-nadrazi-v-havirove-flp-/ostrava-zpravy.aspx?c=A150615_2170409_ostrava-zpravy_jog ono totiz  takovychto betonovych, vice ci mene  "modernich" (= zadne kiosky resp.  prodejny cehokoliv pripadne jina zlidstujici zarizeni pritahujici bezdomovce a dalsi  zivly) staveb budovanych z EU dotaci vyrostlo v nasi republice v poslednich letech nekolik desitek. Muzeme tedy srovnavat, jak to kde architektonicky i jinak zvladli  a hledat pripadne  spolecne rysy. Mozna jste  taky zahledli  v minulych dnech zpravu, ze pry  CD zacnou prodavat pripadnym zajemcum nepotrebna nadrazi. Jenze, kdo bude mit o brodske nadrazi zajem? Pri tehle prilezitosti se jeste  zeptam pana Macha - jak to bude s tou letni vylukou zeleznice? Termin? Rozsah staveb v okoli mesta? Jak se to dotkne staveniste budouci "Greenway" ?  https://picasaweb.google.com/115605831011983124604/Novymost#6159513176593260306 atd. Dekuji predem za odpoved

Předmět: Re: Terminál Železný Brod

 A jeste snimek ukazujici, jak okoli dnesniho Terminalu vypadalo pred 75 lety  https://picasaweb.google.com/115605831011983124604/Brodec20140508#6159599126046130930 byla to tehda  doba velkeho budovani v Brode. Sokolovna jeste zarila pomernou novotou, byl postaven hotel Cristal, nova hlavni  silnice smerem na Drzkov a dale do Rise,  novy most (zaroven s dobudovanim  masivni zdi nabrezi pokracujici  novou silnici smer Spalov a Podbozkov) ktery slouzil az do letosniho  brezna

Počet příspěvků: 194 zobrazené: 191 - 194