Vše o Železném Brodě

Mosty v Brodě

Počet příspěvků: 37 zobrazené: 11 - 20
< 1 2 3 4 >

Předmět: Re: Mosty v Brodě

 Dobry den, jen jeste  prihodim par fotografii udelanych dnes na konci roku 2014    https://picasaweb.google.com/115605831011983124604/Brod20141231#6098982895264527922  Trva muj nazor, ze jde o nepripravenou, uspechanou  a nedomyslenou akci doprovazenou ze strany Kraje, mozna i i Mesta  vicemene informacnim embargem... Kde je  podrobna zprava o skutecnem  stavu  mostu? plus  obdobne zpravy o sledovani jeho stavu v minulych desetiletich? Jak mohou "zodpovedne organy"  zaroven tvrdit, ze ledochod 25.unora 2012 poskodil nenavratne konstrukci mostu -  kdyz zasahl v zasade pouze pilire (ktere pritom zustanou beze zmeny) Jak si planovaci predstavuji provoz  u Penny v dobe stavby  bez semaforu na R 10?  Kudy presne bude po cely rok odklonena doprava na trase Semily - Jablonec?  Jak se budou zatacet  autobusy  zde  https://picasaweb.google.com/115605831011983124604/Brod20141231#6098983052549585570 pri v neustale ucpane (v protismeru)  Masarykove ulici - a mnoho dalsich. (Vcetne malickosti typu "Bude pristi rok jarmark jen pravobrezni, ci levobrezni? :) 

Předmět: Mosty v Brodě

Na tom plánku, me překvapily dvě věci. Pozitivně. A to zakreslení přechodů přes Masarykovu ulici. Pokud by tohle bylo finální řešení, tak bych určitě z pozice řidiče uvítal přesun přechodu od rohu TETA drogerie do prostoru naproti tržnici a totéž od náměstí směrem k mostu. A kdyby to bylo řešitelné, nejlepší by bylo odsunout i přechod za náměstím směrem k Turnovu. Prodloužit zábradlí a přechod dát třeba o deset metrů dále. Přiznám se, že tyhle přechody v ještě nenarovnané křižovatce, jsou pro mne záhadou., Kdo to schávlí a povolí

Předmět: Mosty v Brodě

Ještě bych doplnil, že jednoúrovňové řešení povrchu mostu (bez vyvýšených chodníků) by mělo stavbu zrychlit, zřejmě i zlevnit (to však musí spočítat rozpočtář).

Průběh stavby, řešení náhradní přepravy přes Jizeru a harmonogram prací moc neznám, nevím, jak je to vyřešené, bude to hodně náročné a pro Broďáky hodně nepříjemné.

Když jsem byl na úřadě, na územním plánování, získal jsem z toho rozhovoru dojem, že kromě dílčí starých plánů skutečně žádná koncepce řešení dopravy přes město neexistuje, obchvat okrajem města už vůbec ne. Myslím, že i tam, na úřadě,  by nějaký takový plán přivítali. 


Předmět: Mosty v Brodě

Byl jsem se podívat na výkresy toho mostu.
Šířka vozovky má být 7.5m, šířka chodníků 2m.

Udělal jsem jednoduché zakreslení do leteckého snímku:

https://plus.google.com/photos/103195573538357354410/albums/6084214367042030769/6084214554325421986?banner=pwa&pid=6084214554325421986&oid=103195573538357354410

Myslím, že by však mostu pomohly tyto změny:
1) Zvětšení poloměrů zatáček natolik, aby autobus a podobná vozidla mohla zatočit bez nadjetí do protisměru (na mostě bývá někdy plný )
2) Bariéry mezi vozovkou a chodníky jednoznačně zvýší bezpečnost chodců a zajistí, že je auta neohodí ani v přívalových deštích ani v zimě, kdy je na silnici vrstva tajícího sněhu.
Barierami mohou být plná ocelová svodidla,
nejjednodušší by bylo asi použití betonových svodidel  

citybloc
dělají se i plastová:



3) Demontovatelné bariéry umožní jednoúrovňové bezbariérové řešení bez obrubníků, což znamená levnější stavbu, opravy vozovek, jednostranné odklonění při opravách a příčné vyklenutí vozovky, srážková voda poteče do Jizery nejkratší cestou.
4) V případě dohody mezi městem a vlastníky domu č.p. 10 (květinářství), by při vyrovnání úrovně chodníků bylo možné objíždět auta odbočující na nábřeží Obránců míru, což je největší brzdou provozu na mostě (jde to i dnes,když odbočující zastaví na správném místě,ale jde o centimetry). Nevím, zda proběhlo nějaké takové jednání.

Předmět: Re: Mosty v Brodě

Dobry den, jen jsem  vice zviditelnil html odkaz na ten  Vas planek https://plus.google.com/photos/103195573538357354410/albums/6084214367042030769/6084214554325421986?banner=pwa&pid=6084214554325421986&oid=103195573538357354410 stejne je pozoruhodne, ze nejdulezitejsi  a pro mesto svymi  dopady (kratkodobymi: mozny kolaps  dopravy ve meste pri spatne organizaci vystavby  ale i dlouhodobymi: poznani, ze neexistuje zadna  dopravni koncepce Mesta na blizka desetileti) daleko nejfatalnejsi akce poslednich desetileti se setkava s tak  absolutnim nezajmem obcanu ale i zastupilelskych organu Mesta.  Digitalizace kina pred par lety budila obcanske iniciativy a vasne, zatimco nesrovnatelne dulezitejsi (i pro kazdodenni  zivot  tech navstevniku digitalizovaneho kina) akce tykajici se aktualni a budouci situace kolem nejdulezitejsiho (prinejmensim  tedy z hlediska fungovani  naseho mesta coby dopravniho uzlu - a  co si budeme namllouvat, 95%  navstevniku naseho "mesta skla" jej  vnima jen jako nepominutelny prujezdny bod na silnici c. 10 nebo c. 292)  objektu Mesta  probiha temer bez  zajmu resp. bez jakekoliv verejne viditelne diskuse 

     Vymazat

Předmět: Mosty v Brodě

Zdravím. A k nějakému vyžádání si nějaké prezentace toho mostu, na to musí být taky nějaké oprávnění? Že by KULK, o to někdo  požádal?

Předmět: Mosty v Brodě

Dokumentace pro stavební povolení je k nahlédnutí na odboru územního plánování a regionálního rozvoje, případně u stavebního úřadu. Ke zveřejnění projektu nejsme oprávněni, protože zadavatelem je Liberecký kraj zastoupený Krajskou správou Libereckého kraje.

Předmět: Mosty v Brodě

Hledal jsem bližší informace o plánovaném mostu. Nějaký situační výkres, nebo obrázky. Našel jsem jen informaci o tom, že chodníky mají být cca 2 m široké, tedy asi o 1 m širší, Komunikace by měla být o o 1.5 m širší (tím se myslí vozovka, nebo celková šířka mostu?) Jinak zřejmě zůstane most v současné podobě.
Jsou někde nějaké bližší informace?



Cit.: Železnobrodský zpravodaj 6/2013 str. 2:

"Dobrou zprávou je, že kraj zadal vypracování projektové
dokumentace, ke které jsme si vyžádali možnost připomínkování
před dokončením. Zajímaly mě především projektované šířky
komunikace a chodníků. Ty by měly být 2 m široké po obou
stranách, komunikace by měla být o cca 1,5 m širší. Došlo by tak
k mnohem komfortnějšímu užívání mostu. Dle projektu by měl
být postaven nový most za použití stávajících pilířů. Samotné provedení mostu by mělo být velice podobné současnému, nicméně finální projekt bude hotový až na začátku podzimu."


Předmět: Mosty v Brodě

Pane Zahradníku souhlasím s Vámi, jenže most je majetkem kraje a kraj se tak nějak neptá, kdy se to městu hodí a jak by si město tu opravu představovalo.

Domnívám se, že prostě kraj řekne, že má přidělené peníze a bude konat. A město toho moc udělat nemůže.

Ale neříkám, že to je optimální stav.

Předmět: Re: Mosty v Brodě

 Dobry den vsem. Ano, most je majetkem kraje - ale treba ta objizdna trasa uz asi ne. Coz znamena, ze Mesto jakesi paky k ovlivneni te stavby ma, respektive melo. No a pokud Mesto podepisovalo/podepisuje/bude podepisovat v tomto smeru nejakou velmi dulezitou smlouvu - proc se o tom obcane nedozvedi?  (Nebo jsem si toho proste nevsiml)  To je pak ta "otevrenost radnice" v praxi :) 

Počet příspěvků: 37 zobrazené: 11 - 20
< 1 2 3 4 >