Vše o Železném Brodě

Terminál Železný Brod

Počet příspěvků: 194 zobrazené: 1 - 10
< 1 2 3 4 5 >> >

Předmět: Terminál Železný Brod

Děkuji Vám za odpovědi. 

Počkejme tedy, až bude po kolaudaci a pak bude prima, když s projektantem projednáte možnost doplnění nějakého závětří na zastávce Sokolovna. Bude určitě k dobru věci, když navržená řešení dáte i sem na diskusi, aby se k nim případně spoluobčané mohli vyjádřit a eventuálně (kdyby bylo navrženo více variant) i pomoci vybrat nejvhodnější variantu.

Ohledně doby otevření vestibulu na vlakovém nádraží by asi nikdo nedoporučoval mít otevřeno přes celou noc, ale myslím, že by bylo přínosné mít otevřeno tak od pěti ráno do deseti večer. Zvlášť 
v zimě ve větších mrazech je to potřeba. Až budete  mít s dráhami další jednání, prosím, navrhněte to a dejte nám sem prosím pak vědět, jak to dopadlo.

Díky a přeji hezký den.

Předmět: Re: Terminál Železný Brod

 Dobry den, tady jsem jen zahledl zpravu o  dalsim z mnoha terminalu http://ostrava.idnes.cz/kritika-noveho-autbusoveho-nadrazi-v-havirove-flp-/ostrava-zpravy.aspx?c=A150615_2170409_ostrava-zpravy_jog ono totiz  takovychto betonovych, vice ci mene  "modernich" (= zadne kiosky resp.  prodejny cehokoliv pripadne jina zlidstujici zarizeni pritahujici bezdomovce a dalsi  zivly) staveb budovanych z EU dotaci vyrostlo v nasi republice v poslednich letech nekolik desitek. Muzeme tedy srovnavat, jak to kde architektonicky i jinak zvladli  a hledat pripadne  spolecne rysy. Mozna jste  taky zahledli  v minulych dnech zpravu, ze pry  CD zacnou prodavat pripadnym zajemcum nepotrebna nadrazi. Jenze, kdo bude mit o brodske nadrazi zajem? Pri tehle prilezitosti se jeste  zeptam pana Macha - jak to bude s tou letni vylukou zeleznice? Termin? Rozsah staveb v okoli mesta? Jak se to dotkne staveniste budouci "Greenway" ?  https://picasaweb.google.com/115605831011983124604/Novymost#6159513176593260306 atd. Dekuji predem za odpoved

Předmět: Re: Terminál Železný Brod

 A jeste snimek ukazujici, jak okoli dnesniho Terminalu vypadalo pred 75 lety  https://picasaweb.google.com/115605831011983124604/Brodec20140508#6159599126046130930 byla to tehda  doba velkeho budovani v Brode. Sokolovna jeste zarila pomernou novotou, byl postaven hotel Cristal, nova hlavni  silnice smerem na Drzkov a dale do Rise,  novy most (zaroven s dobudovanim  masivni zdi nabrezi pokracujici  novou silnici smer Spalov a Podbozkov) ktery slouzil az do letosniho  brezna

Předmět: Terminál Železný Brod

Vážená paní Kortanová,

předpokládal jsem, že odpovědi na vaše dotazy jsou už v předešlých příspěvcích, ale je to nepřehledné, takže to už sám neumím dohledat :

1) Změny v projektu jsou možné a musí se dohodnout s poskytovatelem dotace. V současné době ale na obou částech stavby probíhá zkušební provoz, stavba není zkolaudovaná, proto je nelogické žádat o změnu stavby, kde se prověřují parametry a nějaké změny teoreticky mohou nastat. Návrhy musím přednostně projednat s autorem projektu a teprve poté s dotačním orgánem.

2) Jednání s majitelem železniční stanice ohledně provozu sociálního zařízení probíhají, ale v současné době se upřednostnilo projednání řešení dopravy v době dlouhodobé výluky, která nastane v půlce července. Co se týká "otevření" vestibulu v nočních hodinách, nechám na zvážení diskutujícím, co by se zde asi dělo, a kdo by to zde musel udržovat. Mé zkušenosti z různých nádraží jsou takové, že raději čekám venku než v čekárně. Každopádně se jedná o majetek Českých drah, nikoli města, a město má poměrně dost vlastního majetku o který se musí starat. Nedaleko nádraží je restaurace, kde se dá na vlak počkat.

3) České dráhy se snaží prostory restaurace pronajmout, ale ze strany podnikatelů není žádný zájem. Je to divné, protože třeba v Tanvaldu je restaurace na nádraží v provozu a je to příjemné zařízení s velkou nabídkou jídel. Obdobně je to i v Jablonci nad Nisou. Pokud by kdokoli z diskutujících znal někoho, kdo by si chtěl prostory restaurace pronajmout, mohu zprostředkovat kontakt na příslušné pracovníky Českých drah.

Předmět: Terminál Železný Brod

No já jsem tedy fakt "šikovná"   ohledně práce s textem:

Prvních šest řádků patří už k tomu zbytku mailu toho ochotného neznámého pána, co jsem vložila pod svůj komentář dolů kurzívou.... 

Opět tedy prosím administrátora, aby to dál do pořádku: Prosím můžete můj komentář dát nahoru a celý kompletní mail toho pána dát dolů kurzívou, ať to není zmatené? 

Omlouvám se a děkuji Vám předem za pomoc. 

Předmět: Re: Terminál Železný Brod

Dobry den, tenhle web je editacne sice  uzivatelsky velmi nepratelsky (zvlast pak ve srovnani s minulym webem) ale jednu uplne zakladni moznost ma -  totiz smazat napsany prispevek a nahradit ho novym. ( Pritom se sice smazou i pripadne navazujici prispevky ale to by zde zatim problem byt nemusel)l

Předmět: Terminál Železný Brod

Dobrý den paní Kortanová,
 
zcela náhodou jsem narazil na Vaši otázku na diskuzi na stránkách města Železný Brod - co je to udržitelnost projektu.
 
Mohu Vám odpovědět a stejně tak by Vám odpověděli pracovníci poskytovatele dotace, tedy asi někdo na ROP Severovýchod.
 
Jde o to, že Váš projekt měl nějaký položkový rozpočet a nějaký indikátor.
 
Dobrý den všem,

docela mě mrzí, že zatím nebyly z oficiálních míst zodpovězeny ty tři otázky, které jsem vznesla...

Ale jak je vidět, ještě existují dobří lidé, kteří rádi pomůžou, i když to vůbec není jejich povinnost:
Přišel mi mail od neznámého člověka až ze Západočeského kraje, který sem (bez kontaktů) kopíruji. 
A věřím, že to může být třeba i nápomocné v řešení zastávky Sokolovna a hlavně je to taky příklad vstřícné a konstruktivní komunikace.

Udržitelnost projektu znamená uchovat danou dobu veškeré výstupy projektu.
 
Změny jsou možné, ale musí se ohlásit a nechat schválit poskytovatelem dotace. Je to jednoduché až středně složité.
 
Změna se připraví, projektant udělá rozpočet a vykalkuluje, které věci pořízené za dotaci půjdou pryč a co se přidá.
 
Instalace obrubníku teoreticky nemusí znamenat, že by něco šlo pryč. Jen přibude obrubník.
 
Změna se pošle, za pár dní přijde odpověď "ano, můžete ji provést a uveďte ji v nejbližší monitorovací zprávě". A následně vlastník změnu provede.
 
Snažil jsem se být laický ve vyjadřování.
 
Hezký den

Předmět: Terminál Železný Brod

Když už je strašně řešená, vezměme to jako fakt a soustřeďme se na to, co s tím, aby dál strašná nebyla.

V jednání s úřady se mi většinou osvědčovala metoda, kterou nazývám "asertivní klidná důslednost". Proto se ptám, kde a jak je definován termín udržitelnost. 
A nebo lépe a konkrétněji - ať mi ukážou předpis, který zakazuje k dotované stavbě něco (obrubníky, zástěny pro závětří) dodatečně přidat. Pokud to nějaký předpis jednoznačně nezakazuje, mělo by (selským rozumem) platit - co není zakázáno, je povoleno.

Ale to tu jen laicky teoretizuji, sama jsem zvědavá, co na to říkají normy a předpisy, případně i nějaký právník.

Předmět: Re: Terminál Železný Brod

Dobry den, at jiz si o Terminalu myslime cokoliv (mimochodem, me priijde docela OK ta stredni cast  kolem Brodeckeho potoka i kdyz  vic lidi tam nakonec asi bude chodit po nove silnici, nez po prislusnem novem chodniku) tak  je vybudovan z zuly  a betonu  cili materialu nepodlehajicich zkaze. Takze - na vylepsovani bude dost  casu  v dalsich desetiletich :)  K dnes stale vic  pustnoucimu  nadrazi je treba hlavne snazit se nalakat cestujici. At jiz sikovnymi jizdnimi rady do atraktivnich destinaci nebo treba i stavbou parkovist (nejake by se tam mozna, treba na te byvale "uhelne"  nakladove plose vybudovat dalo?) U sokolovny ale budeme tenhle rok mit jine starosti: kazdodenne  po vetsinu dne (asi nejen ve spicce)  po dlouhe tydny a mesice stojici fronta aut v cele Masarykove ulici  da zapomenout na drobnosti jakymi jsou  navrhy, zda ten beton zastavky je vhodne necim zkraslovat ci ne :)

Předmět: Terminál Železný Brod

To já jsem s těma obrubníkama myslel taky, že by to nemělo vadit, ale zřejmě vadí Nevím jak to je, jediné co je fakt, že ta zastávka je prostě strašně řešená

Počet příspěvků: 194 zobrazené: 1 - 10
< 1 2 3 4 5 >> >