Vyhlášení výběrového řízení - referent finančního odboru
Druh práce: Personalista a mzdový účetní (1.02.01, 1.02.02 dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., katalog prací)
Vykonávané činnosti:
- Komplexní zajišťování oblasti personalistiky školských příspěvkových organizací
- Koordinace nebo metodické usměrňování výpočtu, výplaty a zúčtování platu, náhrad platu a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům, srážek z platu, agendy daní ze závislé činnosti a pojistného na sociální a zdravotní pojištění.
- Výpočet výše platu, zajišťování výplaty a zúčtování platu, náhrad platu, nemocenského a dalších plnění, výpočet a provádění srážek z platu, výpočet náhrad zvýšených životních nákladů, zajišťování agendy daně z příjmu ze závislé činnosti, pojistného na sociální a zdravotní pojištění, a to převážně pro zaměstnance s pravidelným pracovištěm v zahraničí.
- Veřejnosprávní kontroly u příspěvkových organizací podle zákona č. 320/2001 Sb.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou, rozsah pracovní doby 40 hodin týdně (tj. úvazek 1,0).
Předpokládané datum nástupu: 1. 2. 2026 (dle dohody)
Místo výkonu práce: Město Železný Brod
Platové zařazení: 9. platová třída (platové poměry dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., tj. základní plat 31 360 Kč až 33 220 Kč měsíčně, osobní příplatek a mimořádné odměny dle pracovních výsledků).
Způsob a místo podání přihlášek: Přihlášky mohou být podány osobně nebo prostřednictvím držitele poštovní licence, a to v uzavřených obálkách s označením „Výběrové řízení – finanční odbor“. Na obálce musí být uvedena adresa, na níž lze nabídku vrátit.
Přihlášku podávanou prostřednictvím držitele poštovní licence zašlete na adresu: Město Železný Brod, nám. 3. května 1, 468 22 Železný Brod. Za okamžik předání přihlášky je považován okamžik převzetí zásilky adresátem. Osobně lze přihlášku podat na podatelně městského úřadu na uvedené adrese v době: pondělí, středa 8.00-17.00 hod., úterý, čtvrtek 8.00-15.00 hod., pátek 8.00-12.00.
Lhůta pro podání přihlášek: 17. 12. 2025 do 17.00 hodin. Výběrového řízení proběhne 18. 12. 2025 od 8:00 v kanceláři tajemníka městského úřadu.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení nebo bez udání důvodu nepřijmout žádného uchazeče.
Bližší informace k náplni práce Vám poskytne vedoucí finančního odboru Ing. Šárka Boučková (tel. 483 333 922, s.bouckova@zelbrod.cz).
